Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi

ilahi dinle

iLahi sözleri Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi dinle - Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi ilahisi - Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi izle - Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi ilahileri - Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi mp3 - Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi albumu indir - Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi ilahi sözleri - en güzel Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi ilahileri - ilahisi dinle - ilahilerini dinle - ilahi albumleri - tubidy ilahileri indir - yeni ilahiler dinleyin - bedava ilahi dinle

LütFeN iLahi DiNLerken iLahiLere Yorum YapıNız - Dinlenen GüzeL tubidy iLahiLer - Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi

barış günahkarcok gusel bır ılahı allahım ıcımıze namaz senın sevgını korkunu sımsıkı yerlestır\r\n


şehideçok güzel ilahi


ismail kılıçazına saglık güzel ilahiler


ibrahim n insanın ağlayası geliyo


aydanursesine ve yorumuna hayranım


enes özbekakan sular durulurmu allah diyen yorulurmu


enesben bu ilahi için canımı veririm yemin ederim


ertuğrul keleşçok güzel bir ilahi herkese tavsiye ederim yılmaz kılıçtan allah razı olsu\r\n


MÜKREMİN ÇOOK SÜPER Bİ İLAHİ YA ÇOOOK SEVİYORUM


abuzerel gaffari_kosovalıya masallah harbiden çok büyük coşku uyandıran vede çok etkileyen bir ilahi,ben her harkülade dinlediğim zaman çok büyük bir gurur vede hayatta tutunmayı gerektiren ,ilham kaynağı olarak bana veren bir ilahi allah nice bu ilahi yaptıran arkadaşları eksik ettirmesin vallahi,çooook saooolun varolun .


murat yılmazyılmaz kılıçtan allah razı olsun


seherya bu ilahi çok güzel


TalipBen bu ilahi çok beğendim ve çok güzel teşekür


hazal bedirçok anlamlı ve güzel ilahi çok seviyorum


resul bedirmükemmel hayranım bu ilahiye


sezincok güzel ilahi


adnan cagatayallah razı olsun süper başka kelime diyemiyom


esra bu ilahiyi çooooooook güzel ALLAH RAZI olsun\r\n


minnoşşşşşşşşşçok güzel süper herkesin dinlemesini isterim


menzile bağlı bir sofigözümüzü açan bu hakikatlari ilahileri dinleyelim.bu ilahiler gerçekten çok güzel ama sofi olunca bir başka oluyor....


mardinli guzelçok güzel bir ilahi HASAN HÜSEYİN CANLAR SİZE FEDA OLSUN...


selmaçok güzel bir ilahi.dinledikçe ağlatıyor insanı.ne kadarda kalbinden söylüyor.ağzına yüreğine sağlık abi.allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun..


vanlı sinan hititgerçekten çok güzel MAŞALLAH


vanlı sinan ağzınıza sağlık allah yardımcınız olsun


melikallah razı olsun çok güzel


resulALLAHın rahmet ve bereketi bütüm müslüman kardeşlerimin üzerine olsun.ALLAH bizim birliğimizi ve beraberliğimizi bozmasın BU ilahi bana pegamber sevgisini hatırlatıyor ALLAHım sen rahmet kapını kapatma YARAP müslümanın tek dayandığı kapıdır


resulbu ilahi beni ağlatan ilahilerdendir allah razı olsun


mulla tokmakağzına sağlık kardeşim diyer kasetini bekliyoruz


farukçok beğendim süper ilahi allah müslüman alemine razı olsun


nedim_21Allah razı olsun. çok güzel bir ilahi..hele sesi çok güzel...


cemal 25allah razı olsun yılmaz abimden çok güzel yorumlamış ağzına sağlık abi


mehmet EVET ONUNLA BERABER AÇILDI EN BÜYÜK RAHMET KAPISI VE YİNE ONUNLA BERABER KAPANDI EN BÜYÜK RAHMET KAPISI.... ALLAH RAZI OLSUN GÜZEL BİR YORUM.YA RAB TÜM ÜMMETİ MUHAMMEDİ AFFET VE BİZLERİ O BÜYÜK PEYGAMBERİN ŞEFAATİNDEN MAHRUM ETME. AMİN


halimeçok güzel ilhi en sevdigim


hazal and doğanallah razı olsun çok güzel bir ilahidir başarıların devamını dilerim.


aciz tubaçok güzel Allah c.c razi olsun yaralıyım Muhammed Mustafa yı s.a.v çok özledim özledim medineyi gelmeyi çok istiyorum sonra kendime bakıyorum deli gönül hangi yüzle gideceksin senki Allah için gözünü haramdan çekemedin senki Allah için çok sevdiğin dünyalık işini terkedemedin dua isterimmm


kenan suskunum2121rabbim senden razı olsun abi bukadar yanık bi ses ilahi ye yakışır alla yolunu açık etsin


kübra gözyaşısüperrrrrrrrr allah razı olsun sizden başarınızın devamını dilerim


mehmet güreşcislm cok güzel olmuş tebrikler yılmaz abi allah yardımcınız olsun


yaseminçok güzel bi ilahi.severek dinliyorum.harika bi yorumcu yılmaz kılıç allah razı olsun.


ramazan adanaliallahı çok sevdiğinden böyle yapıyor.\r\nhelal olsun böyle ses bende yok helel!!!!!!\r\nsesi güzel kendide güzel bir insan allahı çok seven yılmaz kılıç allah yardımcın olsun resulah şefahat cın olsun sn. yılmaz kılç!!!!!


betülallahım okuyandan razı olsun ne deyim baişka bu okumaya karşı..................


enes appıaallah senden razı olsun


fatoş tek kelimeyle harika böyle bişey olamaz


turançok güzel bir parça gerçekten bunu dinlediğim zaman çok rahat oluyorum mükelllllll alah razı olsun sizden


özdemir çınartek kelimeyle helal olsun bu nekadar güzel ilahi


kasırga sedatbu kadar güzelmi güzel ilahi olamaz be abi


EmreCok GüzeL İlahiler Var Teşşekür Ederim Koydunuz İçin :D


bedava ilahi dinle ve ilahiler Hakkında Yorum Yap

Yılmaz Kılıç Ait Diğer Yeni ilahiler

Yılmaz Kılıç - En güzel 2013 ilahileri

Yılmaz Kılıç - 2012 ilahileri

Yılmaz Kılıç - ilahileri

Yilmaz Kilic - MUHAMMED Anadan Dogdu

Yilmaz Kilic - Haber Sorarim

Yilmaz Kilic - Gözümsün

Yilmaz Kilic - Kerbela

Yilmaz Kilic - Hele Hele

Yilmaz Kilic -Ümmetlerim

Yilmaz Kilic - Rahmet Kapisi



Facebook'tan Takip Edin!

İlahi Ara

Son Yorumlar

ismail Coşar - 'için Selim ŞEN "Allah Razı olsun\r\nÇok güzel bir yorum.\r\nDinlerken Ahirete intikal etmiş Allah dostları aklıma geliyor. \r\nAllah'ım bizim de ahiretteki bayramımızı Cennette nasip etsin inşaallah " yazdı.


Fatih Öztürk - 'için mustafa ilhan "yüregine saglıkdinledikce huzur buluyorum allahrazı olsun" yazdı.


İnşallah gelece'için mustafa ilhan "maşallah nazar degmesin" yazdı.


2013 Mevlid-i ş'için mahmut müftüoğlu "Bu hizmetiniz için teşekkür edrim." yazdı.


2013 Mevlid-i ş'için ozcan "cook guzel allah razi olsun " yazdı.


Kerkük ilahiler'için Mehmet "Çok güzel ilahiler bunlar daha çok olsun isterim" yazdı.


MUHAMMED YILMAZ'için yusuf kaplan "çok güzell bir ilahi" yazdı.


Kuran-ı Kerim 1'için muhammed enes kılıçarslan "ben " yazdı.


Mustafa Yılmaz 'için saliha hüseyin "Cok begendin hurma kütügü ilahisini allah razi olsun yazandan ve söyleyenden rabbim peygamber efendimizin şefaatinden nail etsin insallah" yazdı.


yeni 2013 Mehme'için zümrüt "hocam allah sizden razı olsun şu bu demiycem hepsi çok güzel çünki sesiniz nefesiniz allah vermiş tek çare içimi yakıyorallah daim etsin rabbim mükafatını versin ömrünüze beret" yazdı.


tayyar-altikula'için emine "beğendim" yazdı.


Enver Cin - Kur'için ali "Allah razı olsun çok güzel olmuş çokta güzel söylemişsin enver" yazdı.


Grup Visal - Gö'için musa güler "agzınıza saglık cok güzel yorum .. her aksam eve geldıgımde en az ıkı kez dinlerım beni mest edıyo bu arada muhammed raşit akpınar benim canakkalede askerlik kardesimdr. onunla az sohbetimiz olmadıkendisinedeslm ederim....." yazdı.


Mustafa Yılmaz 'için htc "Kim yazdıysa Allah razı olsun çok seviyorum bu ilahiyi peygamber efendimize selatü selam olsun" yazdı.


Check PageRank

Bedava ilahi Sayısı :9187

Toplam ilahi Sanatçısı :305

26 Ziyaretci iLahi Dinliyor

Google Sitemap
günün iLahisi Gönlüm seni kalbim seni özler efendim,Nur cemalin birkez olsun göster efendim.. Değerli ziyaretçilerimiz En güzel yeni ilahileri bulabileceğiniz ilahi dinleme Sitesimizdeki asıl amacımız,sizlere bu En güzel yeni ücretsiz ilahileri tanıtıp içlerinden beğendiğiniz sanatçılarımızın eserlerini almanıza vesile olmaktır.ilahiciler.net sitemizdeki ilahileri Tanıtım amaçlı yayınlıyoruz,Yine de burada ilahileri tanıtılan sanatçıların istekleri halinde ilahiciler.net ilahiler sitemizden ilahi albumleri kaldırılacaktır. ilahi sitemizde ilahi indirme linki bulunmamaktadır, UnutMayınız ki SizLer destek oldukça bu güzel ilahilerin devamı gelecektir.